Sabtu, 30 Oktober 2010

Glamorous Red Carpet



Tahun ini Kelab guru SMK Jalan Reko telah memberi tema 'Glamorous Red Carpet' untuk Majlis Jamuan Akhir Tahun. Bertempat di Equestrian Park, Putrajaya majlis yang bermula jam 3.00 petang ini diisi dengan beberapa pengisian seperti Ucapan Pengerusi Kelab Guru (En. Mohd. Syahizam b. Shair), Ucapan Pengetua, Persembahan Pelajar, Cabutan Bertuah, Anugerah Khas serta Anugerah Raja dan Ratu Reko.



Sebanyak 35 cabutan bertuah seperti hamper dan barangan elektrik sumbangan guru-guru serta pembekal barangan sekolah telah disediakan untuk memeriahkan suasana. Anugerah Khas telah diberi kepada Pn. Haslina bt. Ibrahim (Anugerah Angkasa), Cik Fatimah bt. Jani (Anugerah Maya), En. Ahmad b. Abdullah (Anugerah Anjung), Pn. Rozarina bt. Bukhari (Anugerah Ketabahan) serta Pn. Zainon bt. Abdullah, Pn. Sim Sai Hong, Pn. Goh Lee Yin dan Pn. Lee Poh Bee (Anugerah Perintis).



Anugerah Ratu Reko tahun ini telah disandang oleh Pn. Jemiat bt. Ali dan Raja Reko pula dimenangi oleh En. Salmi b. Zakaria. Majlis Jamuan Akhir Tahun Kelab Guru ini berakhir jam 6.00 petang. Tahniah diucapkan kepada semua AJK Kelab Guru yang telah bertungkus lumus menyediakan majlis ini.

5 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

singgah sinii 4llow uu jom tukar2 link
eh umah saya dekat ngan jln reko nie....

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Satu masa dahulu... Jalan Reko adalah tempat yang biasa dilalui...

cikguhaslina berkata...

oh ye ke, kalau terjumpa tu tegur2 la ye..

Izzah berkata...

glamer cikgu..!

cikguhaslina berkata...

sehari sebelum majlis tu, setengah hari pergi shopping ..hehe..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *