Isnin, 27 Disember 2010

Reunion 3SP1 (2008)


Setelah perbincangan demi perbincangan diadakan, hari ini pelajar-pelajar Tingkatan 3SP1 (2008) telah bertemu kembali bertempat di Plaza Metropoint, Kajang. Disebabkan tidak ramai yang hadir, banyak aktiviti yang dirancang telah dibatalkan.

Aktiviti yang dijalankan ialah permainan bowling, bertukar-tukar hadiah dan makan tengahari di Anak Tanjung Delight. Setelah undian dijalankan, Pn Haslina mendapat hadiah dari Mohd Shahrul dan Muhammad Nasri, kedua-duanya Ahli Lembaga Koperasi tahun 2010.
Pada tahun 2008, Pn. Haslina merupakan guru tingkatan mereka dan mengajar subjek Matematik. Lapan daripada sembilan orang Ahli Lembaga Koperasi tahun 2010 adalah berasal dari kelas tersebut iaitu Mohd Shahrul, Muhammad Nasri, Muhamad Fazwan, Nurizatul Azila, Nur Atikah, Farah Nadia, Nurfarhan Adilah dan Maria Idayu.

Diharapkan semua pelajar-pelajar 3SP1 (2008) ini mencapai kejayaan yang cemerlang di dalam peperiksaan SPM yang baru lepas dan seterusnya berjaya di dalam kehidupan masing-masing. Bila semuanya sudah berkerjaya bolehlah usaha untuk mengadakan reunion ini diteruskan lagi.

Tiada ulasan:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *