Isnin, 13 Disember 2010

Stok Barangan Sudah Sampai

Stok barangan untuk jualan sudah mulai tiba. Hari ini Pn. Haslina berada di sekolah mulai jam 9.30 pagi hingga 3.00 petang untuk menerima barangan yang telah dipesan sebelum sekolah bercuti dahulu.


Barang-barang yang dihantar hari ini ialah Test Pad dari Sinar Gemilang, Ring File dari Obin Enterprise, Baju Sukan dari Syarikat Exacmust, Buku Latihan Garis Satu dan Buku Petak dari Pustaka Jasa, Fail Peribadi Pelajar dan Kalkulator dari Pustaka Daya Intelek. Walau bagaimanapun, Sketch Pad yang sepatutnya bersaiz A4 telah silap dihantar oleh Eilong Trading dan akan dihantar semula pada esok hari.

Sebelum itu, pada hari Jumaat lepas En. Syahizam telah menerima Buku Nota Tebal yang dihantar oleh Pustaka Jasa. Barangan lain seperti Kain Sampin, Lencana, Tali Leher, Buku Sahsiah Pelajar Unggul dan lain-lain lagi akan dihantar pada minggu hadapan setelah Kedai Koperasi dibuka untuk jualan.



Barang-barang yang sepatutnya disimpan di dalam stor telah melimpah ke ruang jualan kerana kesempitan ruang. Pihak Lembaga Koperasi akan memikirkan cara untuk membesarkan ruangan stor memandangkan kesulitan ini dialami setiap tahun sehingga menyukarkan proses jualan setelah Kedai Koperasi dibuka untuk jualan pada akhir tahun.

Diharapkan semua Pengawas Koperasi akan bersama-sama mengambil bahagian bermula 20 Disember nanti dalam menjayakan aktiviti jualan, packing buku, packing barangan untuk Hari Pendaftaran Tingkatan Satu dan sebagainya. Hulurkan Tangan, Ringankan Beban. Berat Sama Dipikul, Ringan Sama Dijinjing.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Singgah kembali cikgu..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *