Selasa, 12 April 2011

Majlis Taklimat Program Koperasi Sekolah 2011


Pada 11 dan 12 April 2011, Guru-guru Koperasi di Negeri Selangor telah menghadiri Majlis Taklimat Program Koperasi Sekolah yang diadakan di Hotel Grand Blue Wave Shah Alam . Majlis yang diwakili oleh seorang Guru Koperasi bagi setiap sekolah itu dirasmikan oleh Y.Bhg Prof. Dato' Dr. Haji Mohd Ali Haji Baharum, Presiden ANGKASA. Koperasi SMK Jalan Reko Kajang Berhad telah diwakili oleh Pn. Haslina bt Ibrahim, Setiausaha Koperasi.



Beberapa taklimat telah disampaikan seperti :
1. Garis Panduan Koperasi Sekolah 2011 oleh Tn. Haji Kamaruddin bin Ismail, Penolong Pengarah Bahagian Kokurikulum & Kesenian (KPM)
2. Penerangan Program Kursus ANGKASA (Kursus ANGKASA Siri 3, Kursus Pengurusan Kedai Koperasi, Kursus Ketrampilan Bertutur, Kursus Tatacara Pengurusan Mesyuarat dan Minit serta Bengkel Asas Permainan Petanq)
3. Penerangan Program (Barangan Untuk Koperasi Sekolah ANGKASA, Pengedaran Kertas A4 dan Program Akhbar@Sekolah)
4. Penerangan Program (Hari Koperasi Sekolah, Program Pembudayaan Keusahawanan Koperasi Sekolah, Pelancongan Koperasi Sekolah dan Pelancongan Antarabangsa Koperasi Sekolah)



Majlis yang berakhir pada jam 1.00 petang tadi telah ditutup oleh Y.Bhg Dato' Haji Abdul Fattah Abdullah, Timbalan Presiden ANGKASA.

2 ulasan:

Achmad Izzuddin berkata...

ada sebuah bingkisan kecil untuk sobat bloger disini

Far8 budak baik berkata...

rindu sekolahh dulu haha

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *